Saptamana aceasta am Campania Lansat "Reduceri cu aer proaspat de primavara" . Dupa lupta pe cura am dus-o azi dimineata pentru un ajunge la birou, printre niste Fulgi agresivi, ne gandim ca am fost putin neinspirati. Totusi, sono decis sa ne amuzam de situatie, iar Una dintre colege un pastrat optimismul La Cote maxime: "Dar chiar este aer proaspat".
Revenim la subiectul cura ne pasioneaza pe Toti. La sfarsitul anului trecut, am adus in portofoliu inca 2 Marci de lux: Tag Heuer SI Raymond Weil. Clientii Nostri au reactionat pozitiv, lucru cura nu un Putut Decat sa ne Bucure (au avut si un motiv intemeiat - Venerdì nero!). Experienta personala, intr-una din foarte aglomeratele zile de Craciun: cura del cliente un un cumparat CEAS ONU Tag Heuer, MA felicitat pentru Decizia de un aduce si ceasuri "bune". Bineinteles ca toate pe ceasurile cura le aducem sunt bune (Putina Lauda de sine nu strica niciodata!), Diferenta este doar publicul caruia un marchio che se adreseaza.
Mergand pe aceeasi Linie, saptamana trecuta am introdus in inca oferta 2 branduri de renume, un motiv a plus de bucurie pentru pasionatii de ceasuri. Este vorba de Longines - https://www.watchshop.ro/noutati/longines/ , din randul caruia avem si un reprezentant printre noi
SI Rado - https://www.watchshop.ro/noutati/rado/ , la cura "da Bine" in poze:
In incheiere va provoc sa rezolvati un microfono di puzzle: 40%, week-end, reducere, festa, Seiko!
PS In ASTEA conditiile, parchi SE Simte, totusi, aerul Acela proaspat de primavara!
没有评论:
发表评论